Τετράχρονο μονοκύλινδρο με ψυγείο λαδιού (αεροελαιόψυκτο). Εξάτμιση αλουμινίου. Ολόσωμο φέιρινγκ, μονοσόκ πίσω, δείκτη ταχυτήτων, στροφόμετρο, κοντέρ, δείκτη βενζίνης, δισκόφρενο εμπρός-πίσω, ζάντες αστέρι αλουμινίου, λάστιχα tubeless χαμηλού προφίλ, Ιπποδύναμη 12,8Kw.
Η τιμή μας κάνει τη μεγάλη διαφορά! Μπορείτε να την αποκτήσετε με 2.800€
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ
- Οργανα σύγχρονου σχεδιασμού: κοντερ, στροφομετρο, δείκτη βενζίνης, δείκτη ταχυτήτων
- Δισκόφρενα εμπρός πίσω
- Tubeless ελαστικά χαμηλού προφίλ, ζάντες αλουμινίου.
- Kεντρικό και πλαϊνό σταντ
- Αλουμινένια αγωνιστική εξάτμιση.
- Αρθρωτή βάση πίσω ανάρτησης monosock.
- Προφορτιζόμενη πίσω ανάρτηση.
- Ολόσωμο φέιρινγκ.
- Βάρος μόλις 138 kg. Μια πραγματική racing replica.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Με μια ματιά: Τετράχρονο μονοκύλινδρο με ψυγείο λαδιού (αεροελαιόψυκτο). Ιπποδύναμη 12,8Kw, δισκόφρενο εμπρός-πίσω, ζάντες αστέρι αλουμινίου, λάστιχα tubeless χαμηλού προφίλ,
Αναλυτικά:
Κινητήρας | |
Τύπος | 4Τ, τροφοδοσία καρμπυρατέρ ΡΖ30 |
Ψύξη | Αερόψυκτο με ψυγείο λαδιού. |
Αριθμός κυλίνδρων | 1 |
Συμπίεση | 9.0:1 |
Max Ισχύς[KW/R/M] | 12,8/7500 |
Max ροπή [N.m/R/M] | 18/6000 |
Εκκίνηση | Electric |
Ντεπόζιτο[Liter] | 16 |
Battery Type | 12V10Ah |
Ελαστικά | |
Εμπρός | 110/70-17 |
Πίσω | 140/60-17 |
Διαστάσεις | |
Μήκος [mm] | 2010 |
Πλάτος [mm] | 740 |
Υψος [mm] | 1040 |
Βάρος κενό [KG] | 138 |
Υψος σέλας [mm] | 780 |
Μεταξόνιο [mm] | 1380 |
Απόσταση από το έδαφος [mm] | 150 |
Τα μοντέλα που έχουν στη σελίδα τους αυτό το σήμα έχουν ένα σημαντικότατο πλεονέκτημα. Εχουν αναβαθμιστεί από τους μηχανικούς του κατασκευαστή, βάσει των προδιαγραφών της Euro Motors, για μέγιστη ισορροπία επιδόσεων, κατανάλωσης και εκπομπής καυσαερίων. Ξεχωρίζουν και στον δρόμο αφού έχουν πάνω τους το σχετικό αυτοκόλλητο.