JLR125RR:
Τετράχρονο μονοκύλινδρο 125cc αερόψυκτο με αντικραδασμικό άξονα, δύο πραγματικές εξατμίσεις (έχει 2 εξαγωγές στον κύλινδρο), τροφοδοσία με καρμπυρατερ, Ιπποδύναμη 9,8Kw (13PS).
Ολόσωμο φέιρινγκ, ανάρτηση μονοσόκ πίσω, εμπρός πιρούνι up-side-down χρυσό, δείκτη λειτουργίας κινητού, στροφόμετρο, κοντέρ, ημερήσιο χιλιομετρητή, δείκτη βενζίνης, διπλό δισκόφρενο εμπρός, μονό δισκόφρενο πίσω και τα 3 δισκόφρενα είναι διπίστονα, ζάντες αστέρι αλουμινίου, λάστιχα tubeless, κλειδαριά κράνους.
Σκελετός τύπου Delta-Box, με πλαίσιο τετράγωνης διατομής, τροχούς 17” εμπρός πίσω και ελαστικά 110/70-17 και 140/70-17. Μοναδικό στυλ, μια naked 125cc με εμφάνιση και διαστάσεις 1000άρας. Μια πραγματική racing replica.
ΤΙΜΗ ΛΙΑΝΙΚΗΣ: 2170,00
Τα μοντέλα που έχουν στη σελίδα τους αυτό το σήμα έχουν ένα σημαντικότατο πλεονέκτημα. Εχουν αναβαθμιστεί από τους μηχανικούς του κατασκευαστή, βάσει των προδιαγραφών της Euro Motors, για μέγιστη ισορροπία επιδόσεων, κατανάλωσης και εκπομπής καυσαερίων. Ξεχωρίζουν και στον δρόμο αφού έχουν πάνω τους το σχετικό αυτοκόλλητο.
Οδηγείται και με δίπλωμα αυτοκινήτου [κατηγορίας Β] υπό τις εξής προϋποθέσεις:
1η περίπτωση για όσους έχουν δίπλωμα μόνο για αυτοκίνητο i. κατοχής διπλώματος αυτοκινήτου [δηλ. της κατηγορίας Β] για πάνω από έξι (6) έτη, ii. συμπλήρωσης της ηλικίας των είκοσι επτά (27) ετών, και
iii. υποχρεωτικής πρακτικής εκπαίδευσης, διάρκειας τουλάχιστον πέντε (5) μαθημάτων.»
2η περίπτωση για όσους έχουν δίπλωμα για μοτοποδήλατο [ΑΜ] και για αυτοκίνητο [Β], εδώ δεν χρειάζεται καμιά επιπλέον εκπαίδευση ή άλλη ενέργεια, αρκεί: i. κατοχή της κατηγορίας ΑΜ πάνω από τέσσερα (4) έτη, ii. κατοχή της κατηγορίας Β πάνω από (4) έτη, iii. συμπλήρωση της ηλικίας των είκοσι επτά (27) ετών.»